210 68 37 060

Αρχική Εταιρικά Νέα Είσοδος Συνεργατών

ΑρχικήΕταιρικά ΝέαΠαναγιώτης Καπάνταης: Αυτοκίνητο και Υγεία, συνταγή επιτυχίας!

Παναγιώτης Καπάνταης: Αυτοκίνητο και Υγεία, συνταγή επιτυχίας!

Nextdeal newsroom

Γράφει:

 

 

 Παναγιώτης Καπάνταης: Αυτοκίνητο και Υγεία, συνταγή επιτυχίας!


Η δραστηριοποίηση στον κλάδο αυτοκινήτου και στον κλάδο υγείας αποτελούν συνταγή επιτυχίας σύμφωνα με όσα αναφέρει σε συνέντευξη του το nextdeal.gr ο κ. Τάκης Καπάνταης Διευθύνων Σύμβουλος της Expert Insurance Brokers Ltd, Cover Holder of AmTrust Europe.

Επισημαίνεται ότι η AmTrust είναι ένας πολυεθνικός όμιλος που ειδικεύεται στις γενικές ασφάλειες και συγκροτήθηκε το 1998 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έκτοτε διαγράφει όπως μας την συστήνει η Expert Insurance, μία εξαιρετική πορεία αναπτύσσοντας ασφαλιστικές δραστηριότητες στις ΗΠΑ, Ευρώπη, Βερμούδες και Ασία.
Η AmTrust Europe δραστηριοποιείται στην Ευρώπη μέσω των γραφείων που διατηρεί στο Λονδίνο, Μαδρίτη, Μάντσεστερ, Μιλάνο, Νόττινχαμ Δουβλίνο, Φρανκφούρτη, Στοκχόλμη και στην Ασία στην πόλη Χο Τσι Μινχ.

Η συνέντευξη έχει ως εξής:

Κύριε Καπάνταη,
Η Αγορά σας έχει ταυτίσει με τον κλάδο Αυτοκινήτου και μάλιστα με την είσοδο στην Αγορά των ΕΠΥ. Πώς σχολιάζετε τη σημερινή εικόνα της Αγοράς;

Η Αγορά, ιδιαίτερα στον κλάδο αυτοκινήτου, εμφανίζεται περισσότερο ανταγωνιστική παρά ποτέ. Παρατηρούμε τον τελευταίο 1,5 χρόνο, όχι μόνο μια σημαντική μείωση των ασφαλίστρων, αλλά και την υιοθέτηση ασυνήθιστων πρακτικών για την πρόσκτηση εργασιών, τόσο από μεγάλες όσο και από μικρές εταιρείες. Στόχος των εταιρειών, κατά τη γνώμη μου, είναι να βρεθούν με, όσο το δυνατόν, μεγαλύτερα δίκτυα πωλήσεων και μερίδια Αγοράς, τη στιγμή της εφαρμογής του Solvency II, όπου όλοι περιμένουμε ότι το πλήθος των εταιρειών θα μειωθεί δραστικά.

Αυτός ο ανταγωνισμός που περιγράφετε δεν οδηγεί σε ζημίες
;
Είναι σύνηθες σε περιόδους οικονομικής κρίσης να παρατηρείται το φαινόμενο της αύξησης της κερδοφορίας του κλάδου αυτοκινήτων. Αυτό συμβαίνει διότι στην αρχή τέτοιων περιόδων ύφεσης τόσο η συχνότητα των ζημιών, όσο και το κόστος τους, υποχωρούν γρηγορότερα από τη μείωση των ασφαλίστρων. Αυτό συνέβη και στην Ελλάδα όπου η κερδοφορία του κλάδου από το 2009 και μετά βελτιωνόταν σχεδόν κάθε χρόνο. Βεβαίως, αν συνεχιστεί η μείωση των ασφαλίστρων, είναι σίγουρο ότι αργά ή γρήγορα ο κλάδος θα αντιμετωπίσει ζημιές. Πάντως, χωρίς να έχουμε επίσημα στατιστικά στοιχεία για το 2015, θεωρώ ότι ο κλάδος εξακολουθεί να είναι κερδοφόρος.

Σε αυτό το περιβάλλον τι ρόλο διαδραματίζουν οι ΕΠΥ;

Οι ΕΠΥ, οι οποίες από κάποιους έχουν κατηγορηθεί κυρίως για προσφορά φθηνών ασφαλίστρων και όχι πάντα δικαίως, δεν είναι αποτελούν τίποτα άλλο από ένα τμήμα της Αγοράς το οποίο συμβάλλει στον υγιή ανταγωνισμό. Λειτουργούν νόμιμα στην Αγορά, ακριβώς όπως και οι εγκατεστημένες και τα υποκαταστήματα, αποδίδουν τους ίδιους φόρους και εισφορές στα ταμεία, Επικουρικό κ.λ.π. και κρίνονται για τη φερεγγυότητά τους με βάση την ίδια νομοθεσία που εφαρμόζεται σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Όπως σε όλους τους κλάδους της Οικονομίας, έτσι και στην Ασφαλιστική Αγορά, υπάρχουν εταιρείες, ελληνικές ή ξένες, μικρές, μεσαίες και μεγάλες. Η Amtrust με παραγωγή ασφαλίστρων το 2014 ύψους 6,9 Δις δολάρια και ενεργητικό 13,85 Δις δολάρια είναι αναμφίβολα μια μεγάλη και αξιόπιστη εταιρεία. Επαφίεται λοιπόν στον διαμεσολαβούντα και στον καταναλωτή από κοινού να επιλέξουν την εταιρεία και το προϊόν που κρίνουν καλύτερο.

Τι βλέπετε για το μέλλον των διαμεσολαβούντων;

Η οικονομική κρίση έφερε αφενός μείωση των ασφαλίστρων του κλάδου αυτοκινήτου και αφετέρου δραστική μείωση των πωλήσεων όλων των άλλων κλάδων. Αυτό είχε σαν συνέπεια τη συρρίκνωση του εισοδήματος των διαμεσολαβούντων. Πιστεύω δε ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε και μείωση των προμηθειών. Η προσφορά εκπτώσεων με ταυτόχρονη μείωση των προμηθειών ίσως αποτελέσει την αρχή μιας τέτοιας εξέλιξης. Έτσι, κατά τη γνώμη μου, ενώ η διαμεσολάβηση θα παραμείνει σημαντική για την Αγορά, αυτή θα περιοριστεί σε λιγότερους αλλά μεγαλύτερους παίκτες και κυρίως σε εκείνους που δεν θα βασίζουν το εισόδημά τους μόνο σε ένα κλάδο. Θα πρέπει να αξιοποιείται το πελατολόγιο που είναι σημαντικό περιουσιακό στοιχείο με την προώθηση στο ίδιο πελατολόγιο και άλλων ασφαλιστικών προϊόντων.

Εσείς δοκιμάσατε πρόσφατα μια δυναμική είσοδο στον κλάδο Υγείας .Τι αποτελέσματα έχετε;

Όπως σας έλεγα προηγουμένως πιστεύουμε απόλυτα στην αξιοποίηση του πελατολογίου. Έτσι παρατηρώντας ότι το 2014 αλλά και το 2015 μια σημαντική αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο Υγείας, αποφασίσαμε, συμμετέχοντας στις εξελίξεις, να παρουσιάσουμε το Μάιο το Πρόγραμμα Υγείας Dr Expert το οποίο δημιουργήθηκε μετά από στενή συνεργασία με τη Generali της οποίας η βοήθεια υπήρξε αμέριστη.
Το Dr Expert συνδυάζει μοναδικά τις παροχές μιας κάρτας Υγείας με Νοσοκομειακή Περίθαλψη. Το πρόγραμμα είναι μοναδικό γιατί στην εξωνοσοκομειακή φροντίδα προσφέρει όχι εκπτώσεις σε «φουσκωμένα» τιμολόγια, αλλά συγκεκριμένες τιμές για γιατρούς, φυσικοθεραπευτές, εξετάσεις (τιμές ΦΕΚ), ενώ για τη νοσοκομειακή περίθαλψη προβλέπονται επιδόματα που ανέρχονται σε 500€ την ημέρα για νοσήλεια και σε 5.000€ για χειρουργικές δαπάνες. Το πρόγραμμα είναι απλό και φθηνό αφού, σε 10 λεπτά μπορεί κάποιος να έχει το συμβόλαιό του το οποίο κοστίζει μόλις 238€ το χρόνο.
Έτσι, δώσαμε ένα πολύ ισχυρό όπλο στους συνεργάτες μας, ώστε να αυξήσουν με ελάχιστο κόπο το εισόδημά τους και μάλιστα με ένα προϊόν που δε χρειάζεται να το ξαναπωλήσει κανείς σε κάθε ανανέωση, ούτε και κινδυνεύει να χάσει τον πελάτη για άλλο παρόμοιο ασφαλιστικό προϊόν, αφού το Dr Expert είναι μοναδικό.

Tο δίκτυο πωλήσεων αγκάλιασε το προϊόν και οι πωλήσεις έτρεξαν με δυνατούς ρυθμούς παρά τις καλοκαιρινές διακοπές και τα capital controls.
Ποια άλλα προϊόντα προβλέπετε να έχουν ζήτηση στο άμεσο μέλλον;

Ραγδαία ανάπτυξη θα έχουν αμέσως μόλις ξεπεραστεί η κρίση, εκτός της Υγείας, τα συνταξιοδοτικά προγράμματα, που θα κληθούν να καλύψουν την ανεπάρκεια των συντάξεων, καθώς και τα προγράμματα που θα καλύπτουν την Αστική Ευθύνη των διαφόρων επαγγελμάτων. Όμως, νομίζω ότι κανείς δεν θα πρέπει να περιμένει έως τότε, αλλά θα πρέπει σταδιακά να προσφέρει νέα προϊόντα στο πελατολόγιό του.

Κύριε Καπάνταη σας ευχαριστούμε για τη συνέντευξη.

Εγώ σας ευχαριστώ.